Szukaj na tym blogu

sobota, 28 maja 2011

Zwierzątka na howrse!!!

Ostatnio na Polski howrse przybyło małe słodkie towarzyszące naszym konikom zwierzątka, które dodajom im umiejętności lub Equus w trakcie zabawy ; d

Są już dostępne w sklepie!

Towarzysze:

  1. Koza - 300 equus
  2. Małpa - 500 equus
  3. Królik - 1000 equus
  4. Jaskółka - od 6000 do 9000 equus ( zmienna cena )
  5. Kot - od 18000 do 21000 equus ( zmienna cena )
Boscy Towarzysze:

  1. Gryf - 2 kupony
  2. Feniks - 1 kupon


Koza, małpa, królik dają: equus + trochę umiejętności

Jaskółka, kot dają: umiejętności

Boscy Towarzysze dają: Equus + Umiejętności



Dokładne opisy: v

Koza:

Koza jest towarzyszem Twojego konia. Kiedy bawią się razem, otrzymujesz pewne korzyści:

Bonus do ujeżdżenia: +2

Do 18-u miesięcy:
Dodatkowe punkty Potencjału Genetycznego za każdą godzinę zabawy

Od 20-u miesięcy do 25-u lat:
Wygrana za godzinę zabawy: 4 Equus


Małpa:

Małpa jest towarzyszem Twojego konia. Kiedy bawią się razem, otrzymujesz pewne korzyści:

Bonus do ujeżdżenia: +6

Do 18-u miesięcy:
Dodatkowe punkty Potencjału Genetycznego za każdą godzinę zabawy

Od 20-u miesięcy do 25-u lat:
Wygrana za godzinę zabawy: 4 Equus

Królik:

Królik jest towarzyszem Twojego konia. Kiedy bawią się razem, otrzymujesz pewne korzyści:

Bonus do ujeżdżenia: +3

Do 18-u miesięcy:
Dodatkowe punkty Potencjału Genetycznego za każdą godzinę zabawy

Od 20-u miesięcy do 25-u lat:
Wygrana za godzinę zabawy: 6 Equus

Jaskółka:

Jaskółka jest towarzyszem Twojego konia. Kiedy bawią się razem, otrzymujesz pewne korzyści:

Bonus do ujeżdżenia: +5

Do 18-u miesięcy:
Dodatkowe punkty Potencjału Genetycznego za każdą godzinę zabawy

Od 20-u miesięcy do 25-u lat:
Wygrana za godzinę zabawy: 0.06 umiejętności

Kot:

Kot jest towarzyszem Twojego konia. Kiedy bawią się razem, otrzymujesz pewne korzyści:

Bonus do ujeżdżenia: +9

Do 18-u miesięcy:
Dodatkowe punkty Potencjału Genetycznego za każdą godzinę zabawy

Od 20-u miesięcy do 25-u lat:
Wygrana za godzinę zabawy: 0.09 umiejętności

Gryf:

Gryf jest towarzyszem Twojego konia. Kiedy bawią się razem, otrzymujesz pewne korzyści:

Bonus do ujeżdżenia: +14

Do 18-u miesięcy:
Dodatkowe punkty Potencjału Genetycznego za każdą godzinę zabawy

Od 20-u miesięcy do 25-u lat:
Wygrana za godzinę zabawy: 30 Equus i 0.15 umiejętności

Feniks:

Feniks jest towarzyszem Twojego konia. Kiedy bawią się razem, otrzymujesz pewne korzyści:

Bonus do ujeżdżenia: +12

Do 18-u miesięcy:
Dodatkowe punkty Potencjału Genetycznego za każdą godzinę zabawy

Od 20-u miesięcy do 25-u lat:
Wygrana za godzinę zabawy: 25 Equus i 0.12 umiejętności

Galeria:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz